[vc_section][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Węgiel bitumiczny
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6093″ alignment=”center” style=”vc_box_circle” css_animation=”fadeIn” title=”KOSTKA”][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]
ROZMIAR: 100+ mm
WARTOŚĆ OPAŁOWA NETTO: 24000 KJ
ZAWARTOŚĆ CZĘŚCI LOTNYCH: 34%
ZAWARTOŚĆ POPIOŁU: 7%
ZAWARTOŚĆ SIARKI CAŁKOWITEJ: 0.4%
SPIEKALNOŚĆ: RI 0-1%
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6091″ alignment=”center” style=”vc_box_circle” css_animation=”fadeIn” title=”ORZECH”][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]
ROZMIAR: 50-100 mm
WARTOŚĆ OPAŁOWA NETTO: 24000 KJ
ZAWARTOŚĆ CZĘŚCI LOTNYCH: 34%
ZAWARTOŚĆ POPIOŁU: 7%
ZAWARTOŚĆ SIARKI CAŁKOWITEJ: 0.3%
SPIEKALNOŚĆ: RI 0-1%
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6089″ alignment=”center” style=”vc_box_circle” css_animation=”fadeIn” title=”EKOGROSZEK”][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]
ROZMIAR: 8-25 mm
WARTOŚĆ OPAŁOWA NETTO: 23 500 KJ
ZAWARTOŚĆ CZĘŚCI LOTNYCH: 34%
ZAWARTOŚĆ POPIOŁU: 8%
ZAWARTOŚĆ SIARKI CAŁKOWITEJ: 0.3%
SPIEKALNOŚĆ: RI 0-1%
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6089″ alignment=”center” style=”vc_box_circle” css_animation=”fadeIn” title=”MIAŁ”][vc_column_text]
ROZMIAR: 0-20 mm
WARTOŚĆ OPAŁOWA NETTO: 22 000 KJ
ZAWARTOŚĆ CZĘŚCI LOTNYCH: 34%
ZAWARTOŚĆ POPIOŁU: 8%
ZAWARTOŚĆ SIARKI CAŁKOWITEJ: 0.3%
SPIEKALNOŚĆ: RI 0-1%
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][/vc_section][vc_row][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_section][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Węgiel antracytowy
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6093″ alignment=”center” style=”vc_box_circle” css_animation=”fadeIn” title=”KOSTKA”][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]
ROZMIAR: 25-100 mm
WARTOŚĆ OPAŁOWA NETTO: 29 500 KJ
WILGOĆ CAŁKOWITA: 5%
ZAWARTOŚĆ CZĘŚCI LOTNYCH: 3%
ZAWARTOŚĆ POPIOŁU: 6%
ZAWARTOŚĆ SIARKI CAŁKOWITEJ: 1%
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6091″ alignment=”center” style=”vc_box_circle” css_animation=”fadeIn” title=”ORZECH”][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]
SIZE: 13-25 mm
NET CALORIFIC VALUE: 27 500 KJ
TOTAL MOISTURE: 9%
VOLATILE MATTER: 3%
ASH: 12%
TOTAL SULPHUR: 1%
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6085″ alignment=”center” style=”vc_box_circle” css_animation=”fadeIn” title=”EKOGROSZEK”][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]
SIZE: 6-13 mm
NET CALORIFIC VALUE: 27 000 KJ
TOTAL MOISTURE: 8%
VOLATILE MATTER: 3%
ASH: 12%
TOTAL SULPHUR: 1%
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6089″ alignment=”center” style=”vc_box_circle” css_animation=”fadeIn” title=”MIAŁ”][vc_column_text]
ROZMIAR: 0-10 mm
WARTOŚĆ OPAŁOWA NETTO: 25 500 KJ
WILGOĆ CAŁKOWITA: 10%
ZAWARTOŚĆ CZĘŚCI LOTNYCH: 3%
ZAWARTOŚĆ POPIOŁU: 15%
ZAWARTOŚĆ SIARKI CAŁKOWITEJ: 1%
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][/vc_section][vc_section][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Terminal
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][/vc_section][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_gmaps link=”#E-8_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” css_animation=”bounceIn” el_class=”map”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]Pragniemy przedstawić Państwu zakres usług logistycznych naszej Firmy.
Naszym celem jest spełnienie Państwa wymagań poprzez oferowanie najlepszych z możliwych cen oraz świadczenie profesjonalnalnych usług.
Gwarantujemy zaspokojenie potrzeb naszych klientów i spełnienie oczekiwań.
Zapraszamy do współpracy z nami.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-map-marker” color=”custom” size=”xl” css_animation=”fadeIn” custom_color=”#760207″][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]
Odległość kolejowa
6 kilometrów od granicy Polski z Białorusią, przy szlaku kolejowym Kuźnica Białostocka – Sokółka,
9 kilometrów od projektowanego pierwszego transeuropejskiego korytarza transportowego Helsinki – Tallin – Ryga – Kowno – Warszawa – Berlin,
1,5 kilometra od drogi głównej krajowej nr 19, prowadzącej z Warszawy na płn. Białoruś w rejon Grodna i Witebska, droga dojazdowa na terenie inwestycji ma pas drogowy o szerokości 15m.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_icon type=”material” icon_material=”vc-material vc-material-directions_railway” color=”custom” size=”xl” css_animation=”fadeIn” custom_color=”#760207″][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]
Terminal
Stacja jest przystosowana do przyjmowania pociągów towarowych zza wschodniej granicy jak i też polskich, o maksymalnej dopuszczalnej długości składów, jakie mogą być formowane. Stan Aktualny:
- Opracowano dokumentację i uzyskano pozwolenie na budowę pięciu torów normalnych i pięciu torów szerokich (rosyjskich).
- Wybudowano i podłączono do torów szlakowych trzy tory normalne i trzy tory szerokie (rosyjskie).
- Przeładunki uruchomiono w połowie stycznia 2010 r., początkowo na dwu parach torów. Długość poszczególnych torów – około 900m.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_icon type=”material” icon_material=”vc-material vc-material-map” color=”custom” size=”xl” css_animation=”fadeIn” custom_color=”#760207″][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]
Area
Terminal zlokalizowany jest na terenie byłej kopalni żwiru o powierzchni 40 ha. Oddalony od osiedli oraz wsi (najbliższa wieś jest w odległości 3 km). Nie ma problemu z zachowaniem strefy ochronnej, teren znajduje się poza obszarem chronionym programem Natura 2000. Układ wybudowanych torów, w pierwszym etapie pozwala na taki przeładunek jaki jest obecnie prowadzony w innych, już istniejących terminalach w Polsce. Terminal przeładunkowy w Łosośnej rozpoczął działalność 15 stycznia 2010 r. Na terenie terminalu znajdują się utwardzone place składowe do składowania różnego rodzaju towarów i ładunków.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]